دکوراسیون شبی شیک چیست
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون شبی شیک چیست

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

با پالت آرام، جذابیت وینتیج لذت‌بخش و خطوط هماهنگ، دکوراسیون شیک کهنه انتخابی فوق‌العاده است اگر می‌خواهید فضای داخلی خود را به پیروزی عجیبی از دلپذیری و ظرافت جاودانه تبدیل کنید.

این سبک به ویژه در نیمه دوم دهه 80 و در سراسر دهه 90 محبوبیت زیادی داشت، اما از آن زمان تاکنون دچار سوء تفاهمات رایج شده است.

Shabby chic یک سبک داخلی است که بر مبلمان قدیمی قدیمی با احساس ناراحتی یا فرسودگی، فراوانی رنگ‌های سفید، طرح‌های گلدار و بافت‌های طبیعی تمرکز دارد.

این یک تعادل لذت بخش بین جذابیت روستایی دکور کلبه یا روستایی و ظرافت نوستالژیک عناصر الهام گرفته از کلاسیک است.

دکوراسیون شیک کهنه از طراحی آنتیک فرانسوی الهام می گیرد، اما برخلاف سبک های دوره ای، بر قرن یا دهه خاصی تمرکز نمی کند: برعکس، ترکیبی متنوع از مبلمان قدیمی و اقلام مختلف را تشویق می کند.

آنچه در مورد دکوراسیون داخلی شیک کهنه دوست دارید:
دکوراسیون شیک کهنه ترکیبی از راحتی و آرامش سبک های داخلی روستایی تر و ظرافت عجیب و غریب جذابیت فرانسوی و الهام گرفته از کلاسیک است.
به لطف تمرکز روی رنگ سفید، احساس آرامش و هوای بیشتری را به همراه دارد
این یک سبک زنانه ظریف و لذت بخش است که مطمئناً از نظر زیبایی شناسی دلپذیرترین اتاق ها را به ارمغان می آورد.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: